Altafulla amb tota la il·lusió

31/8/09

Sr.Alejandro Morante García
President d’ADARCA
Altafulla



Estimat representant,

Com molt bé va poder observar en el decurs del seguit de manifestacions de la vostra entitat, alguns dels ciutadans / convilatans que les nodreixen acostumen a aprofitar el pas davant del xalet familiar, que comparteixo amb dos germans més, per tal que a ritme de cops de cassoles demanar-ne la meva dimissió.
Ja el Ple municipal va aprovar una moció exprés demanant que el dret públic de manifestació no actués contra el dret privat a la intimitat dels regidors i, sobretot, dels seus familiars.
Per tant, m’adreço a vostè perquè en els futures manifestacions vetlli per la pau i tranquil·litat dels meus familiars quan, en exercici del seu legítim dret de manifestació, passin davant del xalet de C/ de Mar 4.
No dubtant que atendrà aquesta franca petició de rectificació puntual, m’acomiado de vostè alhora que m’ofereixo com a regidor d’hisenda actual a tot contacte o reunió formal per expressar-li les conegudes posicions i actituds de l’actual govern en el conflicte que, dins de la democràtica discrepància, a ambdós ens preocupa i ocupa,





Francesc Blanch Cañellas
Regidor d’Hisenda


Altafulla, 27 d’agost de 2009

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L'únic criteri per publicar els comentaris serà que siguin signats.