Altafulla amb tota la il·lusió

4/8/08

Carta d'Alejandro Francino

Degut als constants atacs a la meva persona per part de un sector molt determinat d´ ABG Altafulla, i donat que s´está faltant constantment a la veritat i manipulant informació, us he volgut adreçar aquesta carta. Es parla del transfuguisme com tema estrella, quan en realitat deuríem de parlar d’Altafulla, però per fer únicament cinc cèntims de tot plegat, independentment de lo que dictamini la comissió d´ experts a finals d´ any, hi han unes quantes coses que voldria puntualitzar. En el moment que el Fèlix Alonso i el Francesc Farré em van demanar que integrés las seves llistes, ho vaig fer com a independent, i mai sota ICV o EUiA, La meva sortida de ABG Altafulla va venir determinada per molts fets, però el detonant va ser veure com es negociava amb una formació política la seva entrada al Ajuntament, i d´ aquesta forma fer possible la sortida del govern o be de ERC, o be de la meva persona. Tal i com ja he explicat en diverses ocasions, vaig sentir-me enganyat, i frustrat amb una política municipal totalment inexistent, no obstant, no entraré al drap de moment amb mes detalls, ja que no fa falta mes crispacions ni males maneres com malauradament vam veure tots al últim ple, i motivat un altre cop pels comentaris dels membres de ABG. El cas d’Altafulla arriba a la comissió d´experts, només després de que la comissió de transfuguisme no hagi obtingut un acord en las seves postures, si hi hagués unanimitat com diuen, la comissió ja hagués dictaminat en un sentit o un altre... No obstant, hi han tres fets clars en aquest assumpte, ni jo vaig signar la moció de censura, ni la vaig votar a favor, ni el meu vot va ser clau per donar majoria a lo que ara es govern, ja que el antic format per ABG-CIU-ERC, ja estava en minoria de 6 contra 5 regidors. Tampoc he tingut cap premi de ningú com insinuen; em va demanar portar turisme per la meva trajectòria professional dintre d´ aquesta matèria, i així ho vaig fer. Considero que qualsevol que es presenta com a regidor al Ajuntament d’Altafulla té el deure de treballar pel poble si així li demanen, Altafulla i Turisme es un binomi que porto molt dintre meu, visc al poble des de el 8 anys, i visc professionalment del turisme fa gairebé 20 anys. Vaig entrar a la política municipal sense cap carnet de militant de Alternativa baix Gaià, ni molt menys de Esquerra Unida alternativa (EUiA), ni ICV. Es curiós veure las calumnies que fan ús fruit de la seva ràbia per perdre una alcaldia que haguessin mantingut, només amb una mica menys de arrogància, i una mica mes capacitat de negociació. També es curiós veure com han fet que votar ABG Altafulla sigui igual que votar el comunisme mes dur de Esquerra Unida, i això al segle XXI, en plena globalització social i tecnològica. Ahir el diari de Tarragona treia unes declaracions del EUiA (Esquerra unida i alternativa), on es desmarquen totalment d´ un regidor de ABG a Torredembarra per el cas de las seves desafortunades declaracions i nefasta vinyeta sobre Extremadura, al dir textualment: “aquest regidor no es militant d´EUiA ja que es regidor de Torredembarra per ABG com independent”,... com quedem Srs, per lo que els interessa si, i per lo que no interessa no tenen res a veure amb ABG?.... crec que sobren els comentaris.... Deixant de banda las males arts dels nostres amics d´ ABG, no entraré com pretenen al debat de crispació ni desqualificacions, tinc molt mes respecte pels vilatans d’Altafulla de lo ells tindran mai, i per lo tant, continuaré treballant com a regidor electe dintre d´ un consistori que, malgrat lo que ells voldrien, esta donant finalment la estabilitat que necessitava Altafulla.
Atentament,
Alejandro Francino
Regidor Turisme Ajuntament d’Altafulla
3 de agosto de 2008 0:44

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L'únic criteri per publicar els comentaris serà que siguin signats.