Altafulla amb tota la il·lusió

4/11/08

Un article del publicitari Lluís Bassat fet exprés per a la nostra situació municipal:

“ (Quan la crisi postolímpica de 1993) vaig rebre un memoràndum de la nostra central de Londres en què, després de llargues consideracions sobre la crisi i del terribles que eren les despeses fixes, em recomenava de despedir 40 persones. I això no ho vaig poder acceptar. Per a mi, el personal d’una agència de publicitat, més que una despesa fixa és l’actiu de la companyia, i acomiadar-lo implicava claríssimament reduir aquest actiu. Recordo que no més vaig prescindir del meu xofer…”
“Jo només conec una fórmula per a combatre tota crisi: treballar més. Treballar més intel·ligentment, controlar les nostres despeses, però també assegurar els nostres ingressos i seguir cap endavant, perquè molt cops, com succeeix als ocells, deixar d’aletejar significa caure.”
“D’aquesta crisi alguns sortiran malparats, però altres poden sortir enfortits, i nosaltres hem de ser d’aquest grup.”

(El País, 3 de novembre de 2008)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L'únic criteri per publicar els comentaris serà que siguin signats.